Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Suara Rakyat Kunak ( Google+ Followers )

Rabu, 27 Januari 2016

Sadis!! Sangap Punya Pasal Sanggup Gali Kubur Dan Rogol Mayat Dara

Sadis!! Sangap Punya Pasal Sanggup Gali Kubur Dan Rogol Mayat Dara | Tadi Dr Fuh ada terbaca satu berita jenayah kejam tahap syaiton nirrojim dimana jenayah ini berlaku di negara jiran kita sendiri iaitu di Indonesia. Jom baca berita penuh dan saksikan gambar kekejaman manusia durjana!

INDONESIA. Warga Jalan Pertahanan, Desa Patumbak, Pasar VII, Kabupaten Deli Serdang digemparkan dengan kes pembongkaran kubura seorang gadis bawah umur siswi SMP PAB yang baru sehari dikebumikan. Tidak hanya membongkar, pelaku juga memperkosa mayat gadis dara itu. Seluar dalam seorang lelaki telah ditemui dalam lubang kubur tersebut.

Kegemparan itu bermula ketika Raswati (54), penjaga kubura mendapat laporan dari adiknya, ada kubur digali dan ada mayat perempuan telanjang, Setelah mendapat laporan itu, Raswati terus bergegas ke lokasi penemuan.

Memang benar mayat Elatriyana br Ginting (17) warga Dusun Iditemui di luar kuburnya dalam keadaan yang amat menyedihkan dimana kain kafan yang menutupi tubuhnya bersepah dua meter dari lubang kubur. manakala tiada sehelai benang pun menutupi tubuh jenazah pelajar SMP PAB 5 Patumbak, Indonesia itu.

“Aku datang kemari, mayatnya sudah keluar dari kuburnya dengan posisi telentang tanpa sehelai benang pun melekat ditubuhnya. Sedangkan kain kafannya sudah berserakan,” kata penjaga kubur itu kepada wartawan.

Mayat gadis yang terbunuh dalam peristiwa kemalangan tak jauh dari rumahnya itu bukan sahaja dikeluarkan dari kuburnya, malah dirogol pula dengan begitu zalim. Hal itu diketahui setelah pihak hospital melakukan siasatan dan pemeriksaan pada kemaluan mangsa dimana terdapat percikan sperma.

Dr Fuh –  Allahu Rabbi. Sadis sungguh manusia sampai mayat pon maju dijadikan pemuas nafsu serakah. Sadis sungguh kisah ini walaupun tidak berlaku di Malaysia. Semoga pesalah mendapat balasan yang setimpal dan semoga kita dijauhkan dari perkara durjana sebegini.

Tiada ulasan: