Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Suara Rakyat Kunak ( Google+ Followers )

Jumaat, 12 Mac 2010

Blog Senjaliza terlalu takbur, Berapa kena bayar?



Saya rasa kamu ni dilahirkan dari Buluh Betong, sebab kamu tak ada perasaan malu terhadap se sama manusia, kamu ingat kamu siapa? ingat, kamu boleh makan sebarang makanan, tapi kamu tak boleh mencaci, menghina dan mengaibkan manusia sesuka hati!.

Saya tahu di negara Malaysia kita bebas bersuara, tetapi kena dengan caranya, bukan macam awak punya Blog, nak tanya sikit, berapa RM Juta kena bayar untuk mengaibkan seseorang? bagi tahu, saya pun sanggup bayar awak, bukan bayar dengan RM tapi bayar dengan serangan balik kata-kata kamu..dalam blog ertinya 'Perang Siber' di internet , tapi saya tak suka mencaci macam yang Senjaliza buat dalam blog kamu SENJALIZA , tanggung sendiri dosanya di NERAKA.

Nak bagitahu lagi, awak ingat Blog awak hebat, Top Ten kah? Tidak.., saya sendiri jijik bila melihat Blog awak, sebab saya anggap awak ni sama Bangsa Orang Israel tak punya perikemanusiaan sesama Manusia.

Saya nak ingatkan awak yang punya blog SenjaLiza. sebelum blog awak menjadi SenjaMalam, hentikan mengaibkan orang lain, sebelum Tuhan menurunkan Balanya.

Zaman sekarang bukan macam zaman dulu, jangan fikir orang membaca blog awak terus orang percaya bulat-bulat tulisan awak, cuba anda fikir sendiri, di TV 1, TV 2, TV3, di akhbar Berita Harian, Utusan dan bermacam-macam lagi media yang di miliki UBN yang memburukkan kepipimpinan PR, walhal di Semenanjung kira dah lingkup dah UBN, sebab Rakyat dah tahu menilai parti mana yang boleh mengembalikan Hak Rakyat.

Kalau disebabkan beberapa ekor YB yang yang lompat parti itu semua dah lumrah Alam, mereka mereka ini saya anggap mereka tak sedar diri tak tahu bersyukur dengan kehadiran mereka menjadi YB, mereka ingat, mereka semua boleh menang kalau bukan guna tiket PKR.

Di sini saya nak ingatkan kepada semua yang sudah bergelar YB yang menggunakan Lambang PKR, ingat jangan cuba lupa daratan, kerana PRU 13 adalah hari pembalasan untuk YB-YB yang tak sedar diri. Wallahualam

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Munkin Blog ZenjaLiza Bapa dia YB UBN kot atau banyak kena bagi Projek dari UBN, suruh lah DSAI bagi juga dia Projek, baru lah dia berhenti mengaibkan DSAI. GILA PUNYA BLOG ZENJALIZA, nanti ku pinang dia tu kalau dia perempuan, baru aku larang dia keluar dari rumah.

Tanpa Nama berkata...

Saya rasa Orang yang punya Blog ZenjaLiza ni KAKI BODEK.

Tanpa Nama berkata...

Dulu saya lihat c senja liza ni hanya jalan kaki, tapi sekarang da naik Perdana V 6, munkin banyak kena sogok oleh BN.

Tanpa Nama berkata...

Munkin c zenjaliza ni anak dara tua tak, sebab suka caci orag, kalau saya tahu rumah nya, saya p ludah muka nya.

BURAGAS

Tanpa Nama berkata...

Sebenar nya c senjaliza ni dah pernah kawin, tapi di tingalkan oleh suami nya, sebab terlalu kuat mengumpat, padan muka.

Pak Broto

Tanpa Nama berkata...

Saya rasa bagus c senjaliza kita jodohkan dengan tuan punya blog anti pkr, macam pinang di belah SENSO, he he.

Tanpa Nama berkata...

Saya ada dengar orang punya Blog senjaliza ni kena tinggal oleh Suami nya, sebab dia main kayu 3, curang, padan muka.


Nanu

Tanpa Nama berkata...

Saya pernah tengok ini Perempuan Senja Liza, dia punya muka Garang macam gambar Naga di atas. Waw menakutkan ba.


Pak Pandir

Tanpa Nama berkata...

Umur nya pun dah lanjut, bak pepatah melayu menyatakan, Rumah kata pergi, Kubur Kata Mari, insaf2 lah senjah liza, letak gambar di frofail pun gambar anak dia di letak, sebab dia tak mau letak gambar nya, sebab muka nya macam gambar Naga di atas.

Kudin

Tanpa Nama berkata...

Saya dengar c zenjaliza ni anak luar nikah, bapa nya pulak kaki pukul, mamak nya pula, perempuan kelab malam.

He He

Tanpa Nama berkata...

Jika hidup hanya untuk mengaibkan Orang lain, lebih baik mati awal, daripada hidup menyusahkan Orang lain,

Anti UBN