Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Suara Rakyat Kunak ( Google+ Followers )

Ahad, 1 Ogos 2010

5 Remaja Internet Paling Kaya Di Dunia | Dauspozi (Dot) Com

5 Remaja Internet Paling Kaya Di Dunia | Dauspozi (Dot) Com

Suara Rakyat Kunak

6 ulasan:

Anna berkata...

Abg SRK bila pulak nak jadi jutawan blog? Mudah je. sapa2 yg nak jadi calon akan datang, kena janji dgn abg SRK, bagi tanah ke, projek ke.. apa2lah janji ada hasil. Yg dah dibantu tu jgn pulak mcm kacang lupakan kulit.

Anna Armada...

SUARA RAKYAT KUNAK berkata...

Inshallah, kalau tuhan bagi rezeki,dan di panjangkan umur, dalam ini tahun Abg SRK jadi jutawan, kalau saya dah jadi jutawan, saya akan melobi jadi Calon PKR, saya akan bagi setiap pengundi untuk 5000 orang Rm 200 se orang, baru Rm 1 juta. Jika saya menang dalam PRU ke 13 menjadi YB, pertama X yang saya perlu buat, menyusun bahagian Pentadbiran, mengikut mejoriti kaum. dan Ahli Majlis 30 % saya lantik dari orang kuat BN, selepas itu saya akan membentuk Yayasan untuk penduduk Kunak, hasil nya, dari kebun 500 ekar tanaman sawit, setiap pengundi di Kunak mendapat Saham dari Yayasan tersebut, munkin anda tanya, dari mana dapat modal? modal nya, dari semua peruntukan yang tak berfaedah untuk Penduduk Kunak, akan di alihkan ke kebun, untuk sementara waktu, sehinggahlah kebun tersebut berhasil. munkin selepas 5 tahun saya menjadi YB di Kunak, tak ada lagi yang boleh mengundi jatuh miskin, masih banyak lagi nak di tulis, tapi lain X lah Armada.

Anna berkata...

Betul tu abg SRK. Semua kaum harus diberi peranan dan peluang yg saksama, baru namanya 1Malaysia. Jangan time mengundi baru kita diperlukan. Lepas tu melukut pula ditepi gantang.

Anna Armada...

SUARA RAKYAT KUNAK berkata...

Bagi pendapat SRK, selagi saya masih bernyawa, saya nak tengok juga Daerah Kunak Penduduk nya kemiskinan berkurangan, kita perlu ambil tahu, jika jenarasi kita ni masih ada, anak anak kita masih ok lah, sebab kebanyakan anak anak sekarang hanya mengharapkan hasil orang tua, tak pandai cari wang sendiri, mereka tak tahu bertapa susah nya jenerasi kita dulu, nak guna basikal pun kena cari wang sendiri untuk beli basikal, itulah yang di brisaukan untuk masa depan anak anak sekarang.

Anna berkata...

Kalau mau mati, goyang ubun2, Apanya goyang pulak kalau mau kaya?

Anna Armada..

SUARA RAKYAT KUNAK berkata...

Kalau orang nak jadi kaya, di belakang nya sebelah kanan kuat goyang.