Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Suara Rakyat Kunak ( Google+ Followers )

Sabtu, 27 Mac 2010

Jadilah penulis yang punya harga diri, Editor Sabahkini selalu diperkudakan oleh orang lain?




Surat terbuka ini saya tujukan kepada Mutalib MD, Editor Sabahkini.net.
Terima kasih atas semua tohmahan yang anda lakukan untuk cuba mengaibkan saya, sebelum saya meneruskan tulisan saya, ingin saya memohon maaf jika ada diantara tulisan saya yang menyingung mana-mana individu.

Saya menjadi seorang penulis Blog hanyalah sekadar membuat peneguran dan menyampaikan kepada yang terlibat diatas kesilapannya, saya tak ada niat pun untuk menjatuhkan nama seseorang atau mengaibkan seseorang individu.

Apa yang cuba dilontarkan Mutalib, Editor Sabahkini terhadap diri saya pada keluaran di Sabahkini hari ini, dalam tajuk Blog nya, (Editor Sabahkini menerima kes ugut) nama sahaja Editor, tak tahu menilai, yang mana satu pertanyaan dan yang mana satu ugutan, seperti penulis Bacul, dia hanyalah semata-mata untuk mengaibkan diri saya, saya bersedia menjawab segala soalan dari mana-mana pihak untuk mempertahan tuduhan yang dilemparkan oleh penulis Bacul Sabahkini untuk tujuan memburukan diri saya, keluarga saya dan Pihak Polis Kunak

Untuk pengetahuan Saudara Mutalib MD, jika anda bermaksud mengaitkan keluarga saya menerusi artikel yang disiarkan oleh Sabahkini, saya tetap mengikuti keputusan Mahkamah sehinggah habis perbicaraan berhubung kes tertentu itu. Anda tidak sepatutnya mengaitkan secara terang dan terus seolah-olah seseorang itu belum disabitkan kesalahan di Mahkamah.
Jika sebelum ini, Sabahkini banyak menyiarkan berkaitan kes-kes tertentu dalam portal itu dan kononnya berslogan mempertahankan kejujuran konon - tetapi ia banyak menyimpang dari slogan Sabahkini. Dan mungkin sesuai cuba memporak-perandakan??

Sebagai orang yang dikenali ramai atas nama seorang Editor Sabahkini, dan sebagai seorang pengarang buku, sayang sekali selalu diperkudakan oleh orang lain tanpa mengetahui kesahihan tuduhan tersebut.

Atas tulisannya yang lalu, juga banyak memburuk-burukkan pihak Polis, Peguam Negara dan Pesuruhjaya Polis Sabah, seolah-olah dia (Mutalib) menganggap dirinya Penulis Blog yang paling terhebat di seluruh Malaysia.

Pembaca saentero tidak hairan melihat artikel-artikel yang disiarkan oleh Sabahkini.net.
Syabas dan tahniah atas perjuangan anda untuk menjadi penulis terkenal di Malaysia.

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ngua tengo aaa, itu ala ngambat atat macam ngambat Olang Utan ooo, lasip tala ekot.


Kelomok

Tanpa Nama berkata...

Itu Elitol Samakili manyak yahat ooo, li mau lawang sama Suala Layak Kulak ooo, lia ala sili Wa hantam sama lia, wa gula kungfu Bulus Lee ooo, Wa hantam lia munya miji 2Telot.

Apek 2 Telor

Tanpa Nama berkata...

Kelomok, kau punya komen dipadam lagi di blog Kulak Pele

TIKUS BASAH
Kuala Tingkayu

Tanpa Nama berkata...

Itu Kulak Pele aaa, manyak yahat ooo, lanti ngua yumpa lia, ngua muka Kungfu oooo, malu lia lali lintang pukang oooo.


Kelomok

Tanpa Nama berkata...

Itu Apek sula tangka ISA ooo, ngua manyak kesian ooo, lanti aaa, ngua mau pigi lengok lia ooo, manyak kasian ooo


Kelomok

Tanpa Nama berkata...

Itu ngambat li atat aaa, Mutalib M. Minta D. Duit, aaa manyak temelang ooo, ngua ala lenga, lia aaa olang kela muang legeli lali Kelah ooo, Lia manyak temelang punya olang.


Kelomok

Tanpa Nama berkata...

steady kau srk. bah biasalah tu. macamlah durang tu bagus betul. sekarang ni ada org lain yg jaga dan ambil duit tol kan? sya paling benci org yg hipokrit, cakap ikut suka hati sahaja. Jiwa org yg tulis cerita begitu percayalah kau, ndak pandai aman tu. Kita mesti ingat ajal akan berkunjung tiba, tanpa mengenal bangsa/agama. Baiklah kita berbuat baik sesama insan....
PEACE FOR ALL

Suara Rakyat Kunak berkata...

Terima kasih Saudara, kerana memberi semangat, semuga Allah akan membalas jasa saudara,Tuhan sentiasa bersama Orang2 yang benar. Orang yang menulis keburukan Orang lain tanpa mengetahui kebenaran nya sahih, biar lah Tuhan yang menghukum mereka. Wasllam

sapdal berkata...

Jgn saudara berdukacita,

http://shafieapdalproblog.blogspot.com/2011/05/mutalib-md-adalah-musailamah-al-kazzab.html

Link Exchange kalau sudi