Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Ahad, 13 September 2009

T.M Net. gunakan 'Promosi Kaki lima', Memperdaya Pelanggan Wyreless.

Saya adalah seorang pelanggan T.M Net dan pelanggan Wyreless. Sejak saya mengunakan perhikdmatan Wyreless yang di promosikan oleh Syrikat T.M Net mengunakan 'promosi kaki lima' yang tak memberi penjelasan secara terperinchi kepada pelanggan yang ditawarkan mengunakan perhidkmatan Wyreless. Yang saya ingin maklumkan kepada T.M Net. sewaktu saya mendaftar di Wisma TNB Kota Kinabalu, orang yang mempromosikan kepada saya menyatakan pembayaran Rm10 di kenakan, tapi pada waktu itu saya tak membayar nya. agar permohonan saya di batal kan. Yang saya tak puas hati, 2 minggu kemudian, barang Wyreless tiba di Rumah saya. Semenjak barang Waryaless di pasang di rumah saya, saya tak pernah gunakan perhidmatan Waryaless. Bil Telepon saya sekarang sejak Waryaless ada di rumah saya, walau pun tak di gunakan menjangkau Rm1.150.00. T.M Net harus menimbangkan semula pengunaan pormosi di kaki 5. hanya menipu penguna. Saya berharap T.M Net membatalkan pembayaran Bil Wyreless atas nama saya Djapri Kudosat no Telepon 089851199, dan perhidkmatan saya dalam Wyreless harus di batalkan. Kerana pemasangan nya secara tipu.

Tiada ulasan: