Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Rabu, 2 Januari 2019

Pejuang Refomasi Yang Dilupakan

Politik Indah Nama Dari Rupa, Lain Yang Bina Rumah, Sejak 1999, Lain Pulak Yang Duduk..

Saya dan rakan2 seperjuangan dalam Parlimen P-188 Silam, Dalam Cabang Keadilan Silam, Yang tak pernah keluar parti bermula tahun 1999 hinggah kini, Kerajaan BN Tumbang pada PRU 14.

Tapi malangnya, Perjuangan kami, tak ada makna, Kerana semua jawatan dalam Dun dan Parlimen  Silam, dikuasai oleh Parti Tamak Haloba, Parti Warisan yang dipimpin Oleh Bekas Pejuang UMNO Dato Seri Safie Apdal..Presiden Parti Warisan.

Sebelum PRU 14, Dia bersama Pemimpin Pakatan Harapan Sabah YB Christina Lew, Berjanji berkerja sama dalam PRU 14 Untuk menumbangkan BN Sabah.

Namun hakikatnya, setelah menang PRU 14, Disabah Khasnya, Mereka YB YB Parti Warisan Disilam Khasnya, Menguasaai semua jawatan Politik tanpa memberi peluang kepada Parti Rakan Gabungan PH Sabah.

Dalam hal ini, kami tak salahkan mereka Parti Warisan, Yang kami salahkan , Pengerusi MPN Negeri Sabah, YB Christina. Lew,, yang tidak bertanggung jawab kepada Ahli Keadilan Disilam Khasnya dibawah kepimpinanya.

Agar saya tidak lagi dan semua keturunan saya bergiat lagi dalam Politik, Saya tutup semua AC FB saya, Jefri Kudus, Fadly Djapri, Rakyat Hakim Negara dan Masa Untuk Berubah..Dan Semua Grup Whatsapp yang ada kena mengena dengan Politik pada tahun 2019 dengan rasminya,

Saya dengan ini, tidak lagi bersama Keadilan Silam, dengan Serta Merta, Selamat tinggal Politik.. Selamat menyambut tahun 2019..

Tiada ulasan: