Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Ahad, 7 Februari 2016

MENGAPA ERDORGAN BEGITU HEBAT BERBANDING RAJA2 ARAB DAN PEMIMPIN NEGARA HUDUD YG LAINYA..?

MENGAPA ERDORGAN BEGITU HEBAT BERBANDING RAJA2 ARAB DAN PEMIMPIN NEGARA HUDUD YG LAINYA..?

Walau pun Sudah 10 Tahun lebih AK Parti memerintah Negara Turkey tetapi Perdana Menteri dan Presidennya ( Racip Toyyib Erdorgan ) belum pernah sekali pun menyentuh apatah lagi untuk mengubah Perlembagaan Sekular di dalam negaranya..

Erdorgan dan perdana menterinya tidak pernah menghiraukan segala tomahan serta fitnah dari sebahagian besar para ulama juga gerakan2 dunia islam yg menuduh beliau sebagai pengkhianat agama kerana keluar dari parti Islam Refah di bawah pimpinan Nikmatim Erbakan bagi menubuhkan AK Parti yg kemudiannya bergabung serta bersekongkol dgn Parti Sosialis, Libral serta beberapa buah Parti Kafir yg lainya..

Erdorgan juga tidak memperdulikan tuduhan Munafiq dan Kafir yg dilebel dan dilemparkan oleh para ulama dan gerakan islam tersebut kerana tidak meletakkan HUDUD di dalam Perlembagaan Turkey di bawah pemerintahanya..

Bagi Erdorgan beliau harus memperbetulkan dahulu segala sistem dan  undang2 ( Takzir ) yang pernah dibuat serta digubal hasil dari peninggalan pemerintahan kerajaan terdahulu yang mana ianya adalah suatu undang2 yg tidak Adil, menindas serta menzalimi rakyat jelata.

Beliau berusaha sedaya upaya meningkat ekonomi negara dan rakyatnya secara adil dan saksama. Mengagihkan Wang Zakat seadil2nya dan memastikan segala kutipan wang zakat dilunaskan pada Asnaf yg berhak setiap tahun tanpa berbaik sesen pun dalam tabungan Zakat.

Juga berusaha mengagihkan kutipan Baitulmal telus demi pembangunan bagi mendirikan Hospital, pusat pengajian tinggi, sekolah2, premis2 perniagaan, dan segala macam infrastuktur yang lainnya demi kesejahteraan rakyat dan negara.

Beliau memasukan sedikit demi sedikit nilai2 murni islam, memperbanyakkan kelas2 agama bagi mendidik rakyatnya hidup sabagai seorang yg beragama dan tidak pernah menghalang rakyat yg bukan islam melakukan amalan agama mengikut kepercayaan masing2..

Dengan keharmonian serta kerukunan rakyat di bawah pentadbiran Erdorgan yang Adil dan Saksama maka dalam waktu yg cukup singkat beliau telah berjaya meningkatkan Ekonomi dan ketenteraan negara Turkey.

Malah kini kekuatan ketenteraan Turkey adalah yang ke-2 terbesar dan terkuat di dalam blok negara Eropah ( EURO ) sehingga menjadi suatu ancaman buat Israel..

Begitulah kentalnya Erdorgan walaupun sering dituduh sebagai Munafik dan Kafir oleh sebahagian ulama dan gerakan islam kerana meninggalkan perjuangan Parti Islam Refah dan tidak meletakan HUDUD di dalam perlembagaannya tetapi beliau mampu menjadi pelindung ke atas umat islam lainya dan juga digeruni oleh musuh2 islam berbanding Raja Hudud Saudi Arabia yg sepanjang masa melanggan pelacur, berjudi dan kaki arak..

Bagi Erdorgan HUDUD adalah perkara terakhir sekali yang akan tertegak setelah segala sistem dan undang2 negara yg digubal oleh pemimpin ( Takzir ) bersih dari segala penipuan, ketidakadilan dan kezaliman..

Erdorgan tidak akan memaksa HUDUD ke atas rakyat di atas sistem dan Hukum Takzir yang tidak Adil, Korap dan Bobrok...

ISLAM DILAKSANAKAN SECARA TADARUJ ( BERPERINGKAT2 )

Teuku Zacharyah Iskandar
Admin FB : Anak Muda Bangkit Hancurkan UMNO

Pengajaran :

1. Erdogan yang hebat itu BUKAN LAH SEORANG  ULAMAK.
2. Parti baru boleh maju.
3. Takfiri berlaku dimana2. Nauzubillah
4. Parti lama seperti parti Islam terkuat di Indonesia iaitu parti Masyhumi pun boleh kalah dan terus pupus dan LENYAP!!!!!
5. Parti Islam yang banyak adalah menjadi kebiasaan di seluruh negara umat Islam.
6. Hudud boleh DIAKHIRKAN .

Tiada ulasan: