Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Suara Rakyat Kunak ( Google+ Followers )

Jumaat, 20 Disember 2013

Main Ganas 18 SX.

Rakyat Hakim Negara
Semalam merupakan malam yang indah kerana aku pertama kali melakukan seks dengan pakwe aku, nama dia khalid. Panggil Lid.Kami saling membahasakan diri kami papa dan mama. Biasalah...saat bercinta semuanya indah belaka...sebagaimana seks dengan Lid semalam. Takkan aku lupakan. Kami main dalam bilik Lid. Semuanya berpunca daripada Lid memainkan cerita blue di telefonnya. Niat awal berjumpa adalah seperti baisa, belajar bersama-sama. Seks kami jua rasanya subjek yang boleh dibelajarkan bersama-sama. Di praktikkan terus...huhu...pertama kali batang Lid masuk dalam pepek aku, aku menangis..sehinggakan demam aku dikerjakan. Darah dara aku keluar, menandakan hilang sudah dara aku. Lid tersenyum puas kerana aku merupakan orang pertama merasakan keterunaannya dicabul dan dia berjaya menjadi insan pertama meragut dara aku. Lid sangat berlembut dengan aku...tak sangka seksnya seperti satu rasukan syaitan. Semalam kami dah mulakan, hari ini merupakan sambungan.pagi lagi aku dah terima sms daripada Lid "mama demam ke sayang,papa nak rasa pepek mama sangat-sangat" aku jawab "samalah,tak sabar juga ni...ada peluang ke hari ini?" Lid menjawab "jom, papa jemput mama datang rumah, kita main ek.."aku pun jawab "OK :)". Paling best sebab mak ayah Lid takde. Abang dan kakaknya juga entah ke mana. Setelah aku menipu mak dan ayah untuk ke perpustakaan kolej, Lid jemput aku untuk sesi seterusnya. Sampai kat bilik Lid,aku pun mula cium bibir Lid...Kami berpelukan atas katil Lid. Berpelukan sambil membalas ciuman sambil Lid membuka baju ...bra. Lampu malap disisi bilik menjadikan keadaan bertambah romantik. Aku dan dia semakin rancak bercumbu-cumbuan..tangan Lid juga mula merayap ke leher dan turun ke buah dada aku. Aku merelakan semuanya. Jari jemari Lid mula meramas mesra puting tetek aku. DIjilit manja dan dihisap sekuat-kuatnya. Biji aku semakin rancak dikerjakan tangan sebelahnya. Aku merengek..."aaaa...aaaaa...aaaaaa.... .fuck...fuck me..."suara aku keluar merayu. Lid semakin rancak bila mendengar rengekan aku. Dia mula memasukkan jari ke dalam seluar dalam aku...jarinya semakin laju bermain di biji kelentit aku...air keluar dengan banyaknya. Lid mula jolok jarinya ke dalam pantat aku...sedapnya...sambil mulutnya tak henti-henti menghisap puting tetek aku. Lid membuka seluar dalam aku dengan pennuh nafsu....nafasnya kencang..digigitnya peha aku...argh....sedapnya... Nafsu aku semakin memuncak jadinya. Mulut aku mengerang...Lid meletakkan seluar dalam aku dimulut aku..diikatnya supaya aku tidak bersuara.... Lid kemudiannya menyuruh aku menutupkan mata dan diikat kedua belah tangan aku di hadapan menggunakan tali bra aku, kaki aku dikangkangkannya..kangkang luas.... Aku terkejut dan bertanya kenapa, Lid hanya diam...dijilatnya pantat aku. Terkangkang-kangkang aku menahan kesedapan...Aku apitkan kepala Lid di celah peha semasa klimaks..sedapnya...semua air pantat aku disedut oleh Lid. Lid bangun lagi,kali ini dia mengambil entah tali apa dan ditarik kaki aku ke penjuru katil. Diikat sebelah kiri dan kanan kaki aku. Aku sekarang berada dalam posisi duduk atas katil...kaki terbuka berbentuk V. Dikangkangkan oleh Lid.. Lid naik ke atas katil dan membuka ikatan dimulut aku. Dilepuknya bontot aku dengan kuat.sedapnya bontot di lepuk begini. Bertambah naik nafsu aku. Dibuka ikatan tangan aku tadi. Lid menggunakan seluar dalam dan bra aku untuk ikat kedua belah tangan aku di katilnya. sekarang aku dalam posisi X. Aku tidak ada idea akan apa terjadi pada hubungan seks kami. Aku bertanya "Lid, sayang...macam mana nak seks kalau u ikat i ni sayang"...Lid menjawab "lagi senang u...seks kita akan jadi lebih nikmat macam ni...kita try posisi baru ye sayang" Lid nai katas badan aku dalam posisi terbalik...disumbatkan batang konek ke dalam mulut aku dan mulutnya menjilat biji kelentit aku...aku seperti tidak boleh bernafas...namun,Lid berterusan menjolok batang koneknya ke dalam mulut aku...aku hanya hisap dan air liur semakin banyak keluar bertambah air mazi Lid,,,nafsu aku semakin memuncak...Lid menikmati setiap saat melayan biji kelentit aku...dihisap...dijolok ke dalam pantat...dijilat...terangkat-angakat punggung aku...sedap sangat..terpancut keluar air aku ...makin lama, Lid makin lajukan jolokan batangnya...dan cruttt...crut.....dipancutkan terus air maninya ke dalam mulut aku..aku terus tertelan kerana batang Lid makin kuat aku hisap...Lid bersuara kepuasan... Aku jilat air mani yang mengalir keluar daripada mulut...sedapnya air mani jantan..bisik aku didalam hati...Lid terus bangun dan baring di sebelah aku...ikatan aku masih belum dibuka. Aku juga kepenatan.Lid menghempap badan aku. Terasa peluh jantannya mengalir pada tubuh aku. Penghawa dingin bilik tidak terasa langsung. Kami kelayuan tertidur...tiba-tiba terasa sakit...pedih dan panas...di tetak aku..aku terbuka mata dan lihat Lid sedang nyalakan lilin. Dititiskan lilin ke atas tetak aku..aku menjerit "argh....no please..stop it...no....stop...its hurting...please....."Lid meneruskan titisan lilin ke perut...diturunkan ke bawah sehingga ke kaki...aku meraung...sakit. Lid senyum...aku terpinga-pinga...Lid bersuara "bertambah nafsu i tengok u sakit..i jadi gila ni".."oh my god...then,come and fuck me darling"aku bersuara.. Lid membuka ikatan tangan dan kaki aku...diarah aku untuk bertukar ke posisi doggy. Dimasukkan batangnya kedalam pantat aku dari belakang. Rentak seks Lid semakin rancak. Tiba-tiba Lid berhenti dan gigit bontot aku.Argh ...aku bertambah syok. Sedapnya permainan seks Lid. Bontot aku juga dilepuk kuat dengan menggunakan rotan..aku kesakitan bercampur sedap...tapi...masih ingin terus dirodok oleh batang konek. "Argh...u are a good fucker...fuck me harder" aku bersuara....Lid hanya tergelak..dan terus menerus menjalankan tugasnya...Lid kemudian semakin rancak melajukan tusukan batangnya dan menjerit puas apabila batangnya koneknya melepaskan berdas-das tembakan mani ke dalam pantat aku. Suara Rakyat Kunak

Tiada ulasan: