Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Khamis, 25 Oktober 2012

SIARAN ASTRO KEBANYAKAN ULANG TAYANG, MEMPERBODOHKAN PELANGAN...?



Salam 1 Malaysia, Rakyat Diperbodohkan Karoni Diutamakan...?

Kalau saya lihat setiap siaran Astro dan seloganya, macam macam ada, tapi semua ini seperti memperbodohkan pelangan, misalnya siaran yang ditanyangkan berulang ulang kali disiarkan kepada pelangan.


Sedangkan Syarikat Astro untung selepas cukai berbilion bilion ringit, mengapakah para pelangan ditanyangkan dengan siaran ulangan terus, smalah juga memperbodohkan pelanganya.


Jika ada pun filem baru atau box ofis pelangan kena bayaran tambahan, setiap ada saja yang baru Asto perkenalkan, pelangan kena bayar, seperti Astro Beyond pelamgan dikenakan bayaran tambahan Rm20 setiap bulan.


Jika pelangan lambat bayar bil Astro sehari saja dah kena potong siaran pelangan, ini semua sama juga Along Astro, yang hanya mementingkan hanya keuntungan bukan mementingkan perkhidmatan kepada pelangan.


Saya sebagai penguna berharap, Kerajaan yang ada sekarang harus campur tangan dalam soal perkhidmatan Astro yang hanya memperbodohkan para pelangan, dan tidak selalu menyangkan siaran ulangan kepada pelangan Astro, dan bayaran Astro perlu dikurangkan untuk pelangan.


Semuga perkara ini dapat diambil perhatian kepada kepimpinan BN Dato, Seri Najin Tun Abd Razak dan seluruh kepimpinan BN, dengan selogan, Rakyat Didahulukan, Pencapian Diutamakan..


Suara Rakyat Kunak

Tiada ulasan: