Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Ahad, 17 April 2011

Sepetang Bersama Datuk YB Nilwan Kabang Di Pasar Malam Kunak...

Salam 1 Malaysia Untuk Semua Rakyat Malaysia

Sepetang bersama Yb Datuk Nilwan Kabang di pasar malam Kunak, di anjurkan oleh peniaga peniaga pasar malam kunak.

Turut hadir En, Halid Harun selaku Pemimpin Kemajuan Rakyat PKR Dun N-51 Kunak, Cikgu Balnama Kauluh, Penyelaras Umno bahagian Silam,  Dun N-51 Kunak, ADDO En, Mohd hatta Arabi, Dolar Yakim, Pegawai kesihatan Daerah Kunak, En, Al-Niezhar Abu Bakar, Pegawai Tekun Daerah Kunak, En Abdul Rahim Wahab, pengerusi Usbo Daerah kunak, Dr, Nuraini Abd Rahman, Ahli majlis Daerah Kunak, Datu Halun, Ahli Majlis Daerah Kunak, rakan Blogger Kunak press, En. Ibrahim Tabir dan tetamu jemputan yang hadir..

Acara sebegini julung julung kali diadakan bersama Pemimpin daerah kunak, maka dengan inisiatif peniaga peniaga pasar malam dengan kerjasama kontraktor pasar malam dengan bermurah hati atas doa penduduk Daerah Kunak, Datuk YB Nilwan Kabang telah sihat dari perubatan pembedahan jantung di IJN KL.

Para peniaga pasar malam juga berharap agar sudi kiranya YB menaiktarafkan pasar malam Kunak sebagai medan Selera Pekan Kunak yang diiktraf oleh MDK Kunak agar dapat ditambah peruntukan sebagai Medan Selera yang setanding dengan medan-medan Selera yang terdapat di bandar bandar di Malaysia.

Peniaga Pasar malam juga berharap kepada Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Mohd Najib Tun Abd Razak, agar Datuk YB Nilwan Kabang dapat di pilih semula pada PRU ke-13 sebagai Calon BN di Dun N-51 Kunak agar dapat melengkapkan 2 penggal sebagai YB di Dun N-51 Kunak.

Tiada ulasan: