Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Sabtu, 16 April 2011

Hot Girls Area: Hollywood Actress Christie Cavalli hot album - Legal Law

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam saudarku yang berjauhan, saya juga hairan lebih kurang 2 hari sauhabat tiada buat posting dalam blog, tapi hati saya tetap mengatakan sahabat berada dalam sehat. Rupanya sahabat ada tugas yang perlu dilaksanakan..teruskanlah apa yang yang sahabat pilih kerana itu hak individu. kita dalam dnegara demokrasi tiada sekatatan atau dipertikaikan.

Cuma saya perlu ingatkan beberapa perkara, didalam politik segala cabarannya amatlah getir oleh itu tabahkan hati dan lagi jadilah ahli apa pun yang berdaftar kerana kita selamat dan tidak didakwa, cuma saya ingatkan janganlah kita bersikap taksub dan jagalah silaturahim. Setiap Islam itu bersaudara dunia dan akhirat janganlah kerana berbeza ideologi sesama saudara kita berpatah arang berkerat rotan.

Setiap nawaitu kita yang baik Allah akan makbulkan InsyaAllah.

Sahabat bereskan dahulu segala urusan dan bila benar-benar lapang dan ada masa yang sesuai, bolihlah ajarkan saya dan saya sabar menunggu.InsyaAllah kita bersua dilain lembaran harapan dan doa saya pohonkan pada Allah semoga kita semua muslimin dan muslimat sehat sejahtera dan berbahagia dibawah naungan Allah s.w.t

Assalamualaikum.