Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Khamis, 11 November 2010

Kalau Dah Jadi Katak, Jangan Cuba Nak Campuri Urusan Dalaman PKR


Salam 1 Malaysia Untuk Semua.

Suarat terbuka ini saya tujukan kepada Katak Katak yang telah melompat dari Parti PKR.

Saudara saudara Katak Katak yang telah melompat dari Parti PKR tidak berhak mencampuri dalaman Parti PKR, anda semua ingat anda hebat? anda Katak Katak semua harus sedar, kerja anda semua Katak Katak memperbodohkan Pengundi dikawasan yang anda Katak Katak menangi dalam PRU 12 mengunakan tiket PKR.

Anda tidak seharus nya bersuara walau pun sedikit ayat untuk menegur kepimpinan dalaman Parti PKR, dan anda Katak KULIM, siapa anda ingin menyabung DSAI dengan Zahid, anda semua Katak Katak yang tidak punya maruah diri kerana anda semua Katak Katak harus malu kepada Rakyat Malaysia atas perbuatan anda menjadi Katak yang hampir hampir pupus di baham ular sawah.

Walau pun jawatan saya kecil didalam PKR, tetapi saya berhak menegur anda  Katak Katak semua yang tidak punya maruah diri sebagai YB menghianati para Pengundi dikawasan yang menyokong anda mengunakan tiket PKR.

Lebih baik anda semua Katak Katak boleh mendengar dan melihat, apa apa pun yang berlaku didalam kemelut PKR, tapi jangan sesekali bersuara untuk memperbetulkan atau menegur apa apa pun jua yang berlaku dalam kepimpinan Parti PKR dibawa kepimpinan DSAI.

Ingin saya nak peringatkan lagi, kepada sesiapa sahaja yang nak suruh DSAI berundur, lebih baik anda berundur dulu, kerana, Parti PKR tak akan wujud dibumi Malaysia tanpa DSAI.

Dalam permasalahan pemilihan PKR sebenar nya bukan satu permasalahan besar apa yang telah diwar war kan oleh media dan akbar yang berpihak kepada BN, tetapi sengaja diperbesar kan oleh pihak yang tidak bertangung jawab untuk mengucar kacir kan pemilihan PKR.

Daripada, Setiausaha Cabang PKR P-188 Silam. Wassalam

Tiada ulasan: