Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Rabu, 6 Oktober 2010

Mengapa Kah Setiap Kali Di Adakan PRK, Ada Sahaja Yang Kena Liwat?


Salam 1 Malaysia Dan Selamat berhari Raya.

Saya sebagai Rakyat Malaysia amat kesal dengan Politik kotor yang dilakukan oleh segelintir pihak tertentu yang berperanan sebagai mangsa liwat, mengapakah kes semacam ini ( Liwat ) yang di gunakan untuk untuk menyerang pihak lawan.

Tidakkah pihak yang mengunakan isu Liwat ini malu kepada Rakyat Malaysia dan Negara luar, kerana mengunakan kes Liwat sebagai senjata untuk melawan musuh Politik, ini baru PRK ada lagi yang kena Liwat, saya takut nanti bila tiba masa dekat PRU 13, munkin semua bakal Calon Pakatan di tuduh Meliwat.

Jangan perbodohkan Rakyat Malaysia dengan mengunakan senjata untuk berperang dalam Politik mengunakan peluru Liwat, kerana Rakyat dah muak dengan kes semacam ini, apakah di Negara kita Malaysia dah kehabisan Wanita?

Politik jijik dan kotor perlu di hentikan sebelum Tuhan menghukum para pengarah Liwat yang berperanan sebagai heroin dalam kes Liwat 3, mengapakah di Negara Malaysia ini musuh di dalam Politik hanya mengunakan senjata Liwat untuk membunuh keriar Politik se seorang?

Macam mana para Remaja berminat di dalam Politik kerana setiap kali di adakan PRK, ada sahaja yang mengaku kena Liwat, maka para Remaja pun takutlah menjadi ahli Politik, kerana takut di tuduh meliwat.

Saya mengwakili Cabang PKR P-188 Silam memohon kepada Pengarah filim Liwat hentikan filim Liwat anda, kerana ini semua hanyalah menghancurkan nama Malaysia di mata Dunia, karanglah filim yang boleh menaikan Negara Malaysia, agar para Remaja berminat dalam bidang Politik, Wassalam.

3 ulasan:

Unknown berkata...

selamat siang pak srk... kenapa ya kalo d m'sia itu sering ribut2 soal lewat.. kami di indon ini kalo mau numpang lewat malah dipersilahkan... itu kan sebagae tanda hormat. cuma buat masa ini jgn coba2 lewat depan bendera, ya kaco nanti jadinya...

SUARA RAKYAT KUNAK berkata...

Salam Pak, betullah kalau di Malasia ini ahli Politik nya kuat main Buntut, yang di hadapan dah tak boleh pakai. itilah senjata yang paling merbahaya dalam Politik Malaysia masa kini.

Unknown berkata...

aduh pak, klu di indon buntut itu nga dibikin mainan pak, kita di sini malah enak kok kalo dimasak sop.. sop buntut bisa bikin ngeras pak.. jadi kalo lagi bapak lewat ke mari jgn lupa buntutnya...