Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Suara Rakyat Kunak ( Google+ Followers )

Selasa, 26 Oktober 2010

Laporan Terkini Risikan Peratus Kemenangan Bagi Parti Parti Yang Bertanding Di P-185 Batu Sapi Sandakan Sabah




Selamat Berkempen Di P-185 Untuk BN, PKR dan SAPP.

Saya berada di Sandakan Sabah bermula tanggal 23/10/2010 sehinggah hari ini di mana di adakan penamaan calon, 3 Parti mengesahkan bertanding dalam PRK P-185 Batu Sapi iaitu, PKR, BN dan SAPP.

Pada 24/10/2010 jam 7.00 am, menyambut ketibaan Ketua Umum PKR dilapangan terbang Sandakan, pada jam 11.00 am ceramah Presiden PAS, Dato, Seri Tuan Guru Hj, Hadi Awang didewan msyarakat batu 6 Sandakan, dengan disaksikan ribuan manusia yang hadir untuk mendengar ceramah, En, Mazlan mengembalikan hak hak tanah Rakyat Malaysia yang di rampas secara haram oleh pihak tertentu dan seterusnya ceramah oleh Dato, Seri Tuan Guru Hadi Awang.

Pada jam 3.00 petang itu, ceramah Perdana oleh Ketua Umum PKR, Wakil dari Parti DAP dan Dato, Seri Tuan Guru Hadi Awang, yang disaksikan oleh lautan Manusia yang hadir untuk mendengar ceramah tersebut.

Pada 26/10/2010 hari penamaan calon untuk merebut kursi P-185 Batu Sapi Sandakan Sabah yang diwakili dengan 3 penjuru yang di wakili 0leh, PKR, dan SAPP di mana waktu itu semua penyokong mengwakili calon masing masing untuk ditempat penamaan calon masing masing.

Didalam risikan dari pengundi P-185 Batu sapi, PKR telah medahului calon calon lain denga 45%, BN 35% dan SAPP 20% sehinggah jam 8.20 malam ini.

Tetapi keadaan peratus pengundi akan berubah pada bila bila masa jika kewangan Parti yang bertanding tidak memenuhi kehendak para pekerja untuk berkempen tidak mendapat sagu hati dari Parti masing masing.

Walau macam mana pun, saya merasa kagum dengan para sukarelawan Pakatan Rakyat dan YB YB yang hadir dari setiap Bahagian Pakatan Rakyat di seluruh Malaysia dengan tekad untuk menawan P-185 Batu Sapi.

Maka sampai di sini dulu laporan yang saya dapat keluarkan dan akan menyusul dari masa kesemasa hinggah kehari pengundian pada 04/10/2010, dan selamat berkempen untuk kesemua Parti yang bertanding. Wassalam


Tiada ulasan: