Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Khamis, 14 Oktober 2010

'Ada sesiapa yang payah nak bayar ansuran, rumah, kereta dan memerlukan kewangan, 'Dubur' boleh digunakan untuk menyelesai segalanya?


Salam 1 Malaysia Untuk Semua.


Kita harus bersyukur menjadi rakyat Malaysia kerana Buminya dipenuhi dengan Pengarah dan 'pelakon filem tambahan' yang mempunyai bakat semula jadi yang sungguh luar biasa yang tak mengenal erti dosa.

Tetapi malangnya 'Pengarah dan Pelakon' ini melakunkan filem berunsurkan Politik dan menceritakan kisah macam mana untuk menghancurkan masa depan Politik seseorang yang namanya dan ketrampilanya dalam berpolitik boleh dikatakan mempunyi pengaruh sangat luar biasa!.

Dalam cerita seterusnya, filem ini juga mengisahkan seorang anak muda yang hampir-hampir Muflis dalam kewangannya, tiba-tiba apabila dia mendapat tawaran berlakon dalam tajuk filem 'DUBUR' maka namanya telah menjadi perhatian seluruh Rakyat Malaysia dan Dunia luar.

Dalam masa yang sama, muncul pula seorang pelakon tambahan yang mempunyi peranan yang sama dengan pelakon yang telah pepular namanya, maka dia pun ditawarkan berlakun filem DUBUR ini, kerana sekian lama filem ini tertunda dalam tahun 2008, sehingga kini baru 'Pengarah film tadi mendapatkan pelakon tambahan tersebut untuk melakunkan filem 'DUBUR'.

Sama samalah kita lihat sejauh mana 'jalan cerita filem' ini, kerana difahamkan mungkin masih lagi mencari pelakon tambahan untuk melengkapkan filem ini sehingga dapat ditayangkan di seluruh Malaysia, "kita tunggu tayangannya dilayar perak',

Wassalam




Tiada ulasan: