Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Ahad, 5 September 2010

Awas, Kereta Sapu?

Salam 1 Malaysia Dan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri Kepada Semua Umat Islam Di Malaysia.

Sempena menyambut hari Raya Aidil Fitri, di dalam kesempatan ini saya Suara Rakyat Kunak mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri kepada semua Pemimpin pemimpin Negara Malaysia yang kita sayangi dan juga semua umat Islam di seluruh Malaysia.

Sempena di dalam kesibukan menyambut 1 Shawal ini, ingin saya mengambil kesempatan kepada semua suri rumah yang ingin mengunakan Kereta Sapu agar berhati hati kena sapu bersih.

Saya juga berharap, jika pun terpaksa menaiki Kereta Sapu, pastikan pemandu kereta sapu yang ingin anda naiki mengenali pemandu tersebut.

kerana baru baru ini 1 kejadian yang biadap yang di lakukan oleh pemandu Kereta Sapu di kawasan Lahad Datu, pemandu Kereta Sapu dan se orang rakan nya telah merompak se orang wanita yang berumur dalam lingkungan 40 han, dan seterus nya memaksa mangsa tersebut mengisap anu nya dan rakan nya kepada wanita tersebut sehinggah keluar air anu nya.

Selepas kejadian tersebut, maka eloklah kepada para penguna Kereta Sapu agar berhati hati mangunakan kenderaan Kereta Sapu atau berhenti sama sekali mengunakan nya, sila guna Teksi untuk keselamatan anda semua.

Semuga peristiwa pahit ini akan menjadi peringatan kepada semua penguna kereta Sapu di mana sahaja anda berada dan jangan mengunakan barang kemas jika pergi berbelanja.

Oleh kerana 1 Shawal telah hampir kunjung tiba, maka ingin juga saya berpesan kepada para anak gadis jangan mengunakan kereta sapu demi keselamatan maruah anda, jika perlu pun, jangan bersendirian.

Sekian harap di ambil perhatian, Wassalam





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anu apanya SRK?

SUARA RAKYAT KUNAK berkata...

Batang Nya