Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Rabu, 4 Ogos 2010

Siapa Kah Yang Bakal Menjadi Calon BN Dan PKR Di P-188 Silam Dalam PRU Ke 13?


Salam 1 malaysia untuk semua Penduduk P-188 Silam yang di terajui oleh YB Ahli Parlimen Silam, Hj Salleh Hj Kalbi di dalam memimpin P-188 Silam jika di lihat beliau mempunyi kepimpinan mesra Rakyat.

Mari kita imbas pulak siapa yang layak menjadi calon BN di dalam P-188 Silam dalam PRU ke 13?

Di dalam kedudukan renking di dalam Blog SRK, kita lihat bakal bakal calon yang tertinggal di belakang pada masa lalu telah hampir mengejar se orang muka baru dalam arena Politik Silam En, Jaffar Mohd Amin.

Walau pun dahulu nya Datok Nasrun Mansur selaku Pengerusi BN P-188 Silam, jauh tertinggal ke belakang tetapi kini Beliau telah hampir menuju puncak ke PRU ke 13.

Tetapi apa apa pun boleh terjadi, yang mengundi adalah peminat bagi se se orang bakal calon, munkin ada juga yang mentertawakan undian semacam ini yang pertama kali nya di adakan di dalam Blog untuk undian umum, kita tunggu dan lihat di penghujung nya nanti.

PRU ke 13 kita belum tahu bila akan di adakan, tapi jika di lihat di kaca TV, rasa nya se makin dekat ke penghujung nya.

Selepas kita selesai mengemukkan bakal bakal calon BN, mari kita ungkai pulak, siapa bakal calon PKR di P-188 Silam, yang ada kedengaran ada se orang nama besar di dalam arena Politik, telah di kenali ramai pada zaman PBS dahulu, dan kini telah pun beralih ke PKR.

Jika calon ini yang di beri mandat oleh pemimpin Pusat, maka saingan untuk P-188 Silam di antaracalon BN dan calon PKR agak sengit, itu pun terpulang kepada pucuk Pimpinan Pusat.

Nama beliau masi lagi di rasiahkan, atas sebab sebab keselamatan, kerana yang saya dapat tahu beliau tak kuat lari, kata nya dia ada penyakit Gaut.

Untuk mengahari tulisan saya, buatlah pengundian di dalam Blog Suara Rakyat Kunak untuk menentukan bakal calon anda terpilih dalam PRU ke 13 menjadi calon BN di P-188 Silam,. Wassalam


Tiada ulasan: