Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Ahad, 29 Ogos 2010

Pencalonan PKR P.188 Silam, Cabang, Wanita Dan AMK.


Salam 1 Malaysia Dan Selamat Berpuasa.

Pencalonan bagi merebut jawatan, Cabang, Wanita dan AMK PKR P-188 Silam seisi 2010 hinggah 2013 telah pun selesai pada pukul 4 petang tadi di Restoran Makarena Lahad Datu.

Bagi pencalonan merebut Ketua Cabang PKR P-188 Silam menyaksikan 6 penjuru, dan saingan agak sengit kerana ramai calon yang bertanding mempunyi potensi masing masing untuk merebut jawatan ketua cabang sementar dalam tempoh bertenang..

Perebutan Timbalan Ketua Cabang pulak menyaksikan 3 penjuru yang akan menyaksikan 2 muka baru, dan se orang calon yang masi memegang jawatan tersebut.

Bagi perebutan Naib Cabang, menyaksikan 3 penjuru yang munkin akan menyaksikan saingan sengit kerana pengasas PKR N-51 Kunak turut bertanding untuk merebut jawatan tersebut.

Bagi perebutan AJK Cabang pulak menyaksikan 21 penjuru untuk merebut 15 jawatan yang akan di pertandingkan.

Bagi pencalonan Wanita Cabang, Ketua Cabang PKR P-188 Silam menang tanpa bertanding tanpa pertandingan setelah pencalonan di tutup jam 4.00 Pm tadi, beliau mengekal kan jawatan nya setelah memegang sebagai memengku jawatan tersebut.

Perebutan AMK Cabang menyaksikan dengan 3 penjuru yang di terejui oleh esko AMK Sabah iaitu Chitra Masadi di jangka akan memenangi jawatan tersebut.

Sementara menunggu keputusan muktamad siapa yang layak bertanding di dalam tempoh bertenang, sama samalah kita nantikan, salam perjuangan untuk semua Ahli PKR di seluruh Malaysia. Wassalam

Tiada ulasan: