Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Isnin, 7 Jun 2010

KERENGGA: Pertumbuhan 10.1 peratus negara menggelirukan

KERENGGA: Pertumbuhan 10.1 peratus negara menggelirukan

3 ulasan:

SUARA RAKYAT KUNAK berkata...

Salam Abd Latif, Tolong Ulas.

Tanpa Nama berkata...

KEYAKINAN pelabur Malaysia meningkat dalam suku pertama tahun ini berbanding pada suku keempat tahun lalu, sekali gus mengesahkan kedudukan negara dalam zon ‘optimistik'

Kaji selidik ‘ING Investment Dashboard Survey’ itu mendedahkan 66 peratus pelabur percaya pengumuman Model Ekonomi Baru dan Rancangan Malaysia Ke-10 serta inisiatif untuk menarik pelabur asing memberi impak positif kepada persepsi terhadap Malaysia.

Berikutan pertumbuhan menggalakkan dalam pasaran ekuiti dan pertumbuhan sederhana Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) pada suku pertama, Malaysia dalam landasan ke arah pemulihan ekonomi sepenuhnya.

Berkenaan anak sekolah yang memperolehi markah 75% meskipun sebelum ini pernah mencapai 100%. Bukankah itu baik untuk anak sekolah yang diserang penyakit akibat wabak yang melanda seluruh dunia ketika ia sedang menduduki peperiksaan. Peningkatan 75% berbanding 50% itu sudah cukup memadai buat ketika ini, MELAINKAN bagi mereka yang tidak pernah dan tidak tahu mensyukuri nikmat Allah.

Latif Sabtu

SUARA RAKYAT KUNAK berkata...

Terima kasih Saudara Latif, semuga apa yang anda katakan akan menjadi kenyataan, sama samalah kita berdoa agar ekonomi Malaysia bertambah baik agar Rakyat selesa berjalan di muka Bumi ini.