Pangkalan Kunak

Pangkalan Kunak
Pangkalan Kunak, Bagang Perahu, Di Gunakan Masyarakat Bugis Menangkap Ikan Di Daerah Kunak

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Suara Rakyat Kunak ( Google+ Followers )

Khamis, 4 Februari 2010

Selamat Datang Suara Rakyat Kunak

Assalamu Alaikum dan salam Sejahtera. Tujuan saya untuk mereka Blog SUARA RAKYAT KUNAK, adalah untuk memberi peluang, Rakyat Kunak memberi pendapat untuk kemajuan Daerah Kunak yang kita cintai. Kadang-kadang Pemimpin tak sempat jenguk Orang-orangnya di Kampung-kampung, di Era Moden ini, masih ada lagi Penduduk Kampung yang dilupakan atau mungkin sengaja dilupakan untuk mendapatkan bantuan peruntukan. Kadang2 Pemimpin bukan lupa, tapi terlupa. Tetapi, berilah pendapat dengan Fakta. Jangan jatuhkan seseorang Pemimpin dengan cara aniaya. Ingat, jika kita aniaya seseorang, Kita sama sekali tak akan cium bau Syurga.

3 ulasan:

Kunak Press berkata...

+ sikit, Berilah fakta yg betul dan bukan direka-reka

Kunak Press berkata...

Selamat mem-Blogger 'Suara Rakyat Kunak'
Anda adalah antara blogger di Kunak dari kalangan pemimpin parti politik yg original kerana tidak menggunakan 'orang lain' sebagai kuda untuk buat blog sendiri berbanding segelintir ahli politik yg langusng tidak tahu mengakses blog untuk menulis sendiri.

Suara Rakyat Kunak berkata...

Terima kasih KP. Saya berusaha menjadi se Orang Blogger, kerana saya tahu sekira nya kita tidak mempelajari menjadi se Orang Blogger, kadang2 ada se suatu yang ingin kita sampaikan kepada umum tetapi tak dapat di sampaikan kepada Umum. Saya juga bersyukur kepada Tuhan, kerana walau pun umur da lanjut, masih lagi di beri peluang untuk menambah ilmu, kerana dalam Alquraan ada menyatakan, cari la Ilmu sampai Negara Cina. Wallahu Allam