Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Ahad, 26 September 2010

Ketua Penerangan Pemuda Umno Pulau Pinang Dah Kehabisan Isu


Salam 1 Malaysia Untuk Semua.

Surat terbuka ini saya tujukan kepada ketua penerangan Pemuda Umno Pulau Pinang.

Jangan cerita pasal haram jika diri sendiri tak tahu soal Agama, jika nakkan publiciti murahan, carilah kesalahan kesalahan Pakatan Rakyat yang masuk akal.

Kalau dah kalah, angaplah BN dah lingkup di Pulau Pinang, isu yang anda war warkan hanyalah akhir nya memakan diri sendiri, apakah diri anda sudah bersih dari sifat keIslaman yang sebenar?

Ingin saya perkenalkan diri saya, saya di tugaskan sebagai ketua Penerangan Cabang PKR P-188 Silam Sabah, kepada anda Ketua Penerangan Umno Pulau Pinang. kalau pun nak membodek pun jangan rosakkan minda para penerima wang Rm100 dari Kerajaan Negeri Pulau Pinang, kerana wang tersebut telah pun habis di gunakan oleh penerima, kita tak mahu para penerima rasa bersalah, kerana tuduhan anda hanyalah bersifat dengki dengan Kerajaan Pakatan Pulau Pinang.

Sebenarnya sebagai Umat Islam kita tidak boleh menghebohkan sesuatu perkara tanpa mengetahui kebenarannya, anda saya angap sebagai manusia jahil kepada yang telah menerima wang tersebut.

Sebenarnya dalam Islam juga tak ada wang haram, kecualilah kita sendiri mengharamkan nya, wang yang betul betul Haram adalah wang Rasuah, munkin anda sendiri pernah menerima nya?

Saya berharap, sebelum kulit anda jadi hitam legam macam arang, lebih baik anda insaf, kerana saya melihat anda tadi di TV 1, ada mirip mirip Mamak Maidin, bekas Menteri Penerangan Malaysia. Wassalam

Tiada ulasan: