Suara Rakyat Kunak

Suara Rakyat Kunak
Suara Rakyat Suara Keramat

ESPN's Bottom Line Widget

Rakan Blooger ( Suara Rakyat Kunak )

Khamis, 16 September 2010

Jangan keruh kan Keadaan Pemilihan PKR Pusat?


Salam 1 Malaysia Dan Selamat Berhari Raya Untuk Semua.

Saya Djapri Kudosat wakil daripada Bahagian PKR P-188 Silam Sabah ingin memperingati kepada Bloger Bloger yang dari bukan ahli Pakatan Rakyat, agar tidak mengeruhkan keadaan di waktu pencalonan PKR pusat sedang berjalan.

Apa yang di war war kan oleh Bloger yang mengatakan setiap calon yang akan bertanding untuk merebut jawatan tertinggi PKR Pusat mempunyi kumpulan masing masing, adalah tidak benar, cara pemilihan PKR mengunakan pemilihan secara Demokerasi yang sebenar.

Jika anda ( Bloger ) bukan ahli Parti Pakatan anda ( Bloger ) tidak ada hak untuk mengkeritik hal pemilihan PKR Pusat, kerana ahli PKR mempunyi semangat juang setia kawan, jadi jangan anda ( Bloger ) pandai pandai nak menjadi Hakim di dalam pemilihan PKR.

Cara pemilihan PKR tidak seperti cara pemilihan UMNO, untuk mendapat kan jawat teartinggi membeli undi dari perwakilan, jika kita mengkehedakan sesuatu jawatan  dengan cara membeli undi, maka jawatan yang kita menangi hanyalah jawatan yang kita sandang dengan secara paksa, maka impaklasi nya kepada Parti bukanlah pejuang secara hormat.

Pemimpin di dalam PKR @ Pakatan Rakyat berjuang di Parti hanya mengunakan semangat perjuangan yang sebenar benar nya di atas paksi mengembalikan hak Rakyat dan merayatkan ekonomi, agar Rakyat dapat merasakan bahawa Demokerasi dapat di nikmati dan di warisi oleh jenerasi kita akan datang.

Sebelum saya berundur dari tulisan saya, maka tunggulah keputusan siapa yang mendapat jawatan tertinggi dalam PKR pusat, biarlah perwakilan sebagai hakim untuk mereka, Wassalam.





Tiada ulasan: